Friday, March 23, 2007

חולה מפגש 1 -עינב


יום שישי 2/3/07
חגגנו לאשתי יום-הולדת במסעדה יוקרתית. במסעדה הגישו לי אורז עם פול ובשר בקר.ולאחר שיצאנו מהמסעדה הרגשתי סחרחורת קלה וביקשתי מאשתי שהיא תנהג הביתה.
יום שבת 3/3/07
קמתי בבוקר, לאחר שינה ארוכה והרגשתי עייף. במשך היום הייתי מנוזל ואשתי אמרה לי שאני נראה חיוור ושעדיף שאשכב לנוח. לאחר המנוחה הרגשתי שמצבי הורע, הרגשתי סחרחורת. הסיבה לכך יכולה להיות העובדה שלא אכלתי כלום כל היום, פשוט אבד לי התיאבון. בנוסף לכך הרגשתי חולשה כללית ונמנעתי מלעשות עבודות פשוטות שאני בדרך כלל עושה ביום-יום.
יום ראשון 4/3/07
היום הרגשתי רע במיוחד. ראיתי שהמצב לא משתפר והחלטתי ללכת לרופא לקבל חוות דעת מקצועית.
סיפרתי לרופא את מצבי. הוא שאל אם תופעה זו הייתה לי בעבר ואז נזכרתי שלפני כמה שנים הרגשתי סחרחורת, חולשה וחוסר תיאבון לאחר שאכלתי מאכלים עם פול במסעדה מזרחית. הרופא החליט לשלוח אותי לבדיקת דם.

לאחר כמה ימים קיבלתי את תוצאות הבדיקה. הרופא אמר שיש לי ספירת דם לא תקינה ושאני לוקה באנמיה.
מרשם התרופות שנתן לי הרופא:
Sublingual B12- ויטמין B12 למציצה 1000 מ"ג.
GENTEL IRON- ברזל עדין 25 מ"ג.
MEGASORB 50
הרופא אמר לי לא לאכול מאכלים עם פול ולהגיע לביקור נוסף בעוד שבוע.

1 comment:

fountain said...

הבלוג יפה מאוד, נושא מעניין הבעתם את המקרה בצורה מעניינת
ספיר הילה ומעין י'2